VILLE NISSINEN

Vuosien kokemukseni joukkuelajeissa ovat muokanneet valmennukseni tehokkaaksi ja toiminnalliseksi.
Kaikessa harjoittelussa minulle tärkeimpiä asioita ovat monipuolisuus ja luonnollinen liikkuminen.
Tavoitteena ovat suorituskyvyn nostaminen sekä loukkaantumisriskien vähentäminen.
Koko vartaloa kuormittavalla harjoittelulla kehitetään kaikkia fyysisiä ominaisuuksia
ja treenit suunnitellaan aina kehon toimintakykyä ajatellen.

Toimialueeni on pääosin Kajaani ja sen lähikunnat.

TAVOITTEET SAAVUTETAAN TOIMINNALLA!

#ToiminnallaTavoitteisiin

RYHMÄLIIKUNTA

Ryhmäliikunnan kokonaisuus suunnitellaan aina ryhmän tarpeiden mukaan. Harjoittelu on aina muuttuvaa, mukautuvaa ja mukavaa. Tavoitteena on suorituskyvyn nostaminen ja liikunnallinen hauskanpito. Harjoittelu on aina skaalattavissa kunto- ja ikätason mukaan, olitte sitten työyhteisö tai vaikka kaveriporukka.

YKSILÖVALMENNUS

Valmennustyyliini ja harjoittelumuotoihini sopii, että ohjaan itse mahdollisimman suuren osan tunneista suoritustekniikan- ja kyvyn maksimoimiseksi. Harjoittelulla on mahdollisimman tehokas vaikutus haluttuun käytännön toimintaan tai ominaisuuteen, oli se sitten arkielämä tai vaikka urheilulaji.

TREENILEIRI

Jos ryhmäsi tavoitteena on toimintakyvyn parantaminen mahdollisimman tehokkaasti ja nopealla aikataululla, niin pienryhmäleirillä opitte uusia liiketekniikoita ja saatte työkaluja omatoimiseen harjoitteluun, samalla kun pidätte hauskaa epämukavuusalueella.